Kızımla 2 yaştan itibaren böyle bir süreci yaşıyoruz, yakında 35 aylık olacak. O yüzden birkaç şey söyleyebilirim.. Otizmde elinin tersiyle bye bye yapma ve parmak ucu yürüme sıkça görülen bir şey. Ancak şunu söylyebilirim ki anltattıkalrına göre sizin riskiniz çok çok düşük. Bilişsel olarak, farkındalık olarak iyiyse, birkaç belirti bile olsa sorun olarak görülmüyor. İmkanınız varsa bir ergoterapistten destek almanız çok iyi gelecektir.