parmak ucunda yürüyor
Ben dışarı çıkınca arkamdan çok fazla bir tepki vermedi
Bye bye yaparken elini ters şekilde tutup bye bye yapıyor
Komut alıp göz teması kuruyor
Arkadaş çevresi edinebiliyor
İşaret ettiğim yere bakıyor
Psikiyatriste götürdüm tam otizm tanısı koyamayız ama gelişim testi yapsak fena olmaz dedi bu yoldan geçmiş anneler bana yardımcı olabilir mi bu yukarıda saydığım belirtiler ne kadar uygun bu tanı için