Twinsmom-- günde 3 öğün veriyorum. Tek sıkıntımız mama aptamil 2 numara kullanıyorum devam sütu dediğin o oluyor değil mi ? Sıkınti hic mama içmek istemiyorlar 🙃 kızım hic biberon tutmadı 9 aydır hep kaşıkla mama yediriyorum öyle zor ki. Doktor en az 1 yasina kadar ver dedi o yüzden vermeye çalışıyorum. Emiyorlar ama sütüm cok azaldı 60 70 cc anca çıkıyor günde ortalama birisi icin 200 cc kadar süt içebiliyorlar