Hayırlı günler Annelerim,
İkizlerim 7 aylık ve 7 aylık beslenme nasıl olmalı mama içiyorlar günde en az 3 kez ve ek gıdasını 2 defa veriyorum öğlen ve akşam ama artık 3 kez yapmak istiyorum sabahları kahvaltı diye başlamak istiyorum siz nasıl yapıyorsunuz günlük öğünlerinizi ve bebekleriniz kaç kez mama içiyor günde ek gıdasını kaç kez veriyorsunuz☺️