Alya-Sena inşallah canım ama ben bitti diye biliyorum umarım yanlıştır, çünkü zamanında açıklama yapmistilar iki dönem yatacak diye ilk dönem Aralık gibi yattı ben basvurmadigim için faydalanamadim, ikinci dönemde Şubat dediler Aralık’ta basvurmustum Şubat’ta yattı