Alya-Sena aktifmaya subat mart da yatacak demislerdi gecen ay yatmadi ins bu ay yatirirlar yaa dogalgazi. elektrik yatmis da
aktifmaya Alya-Sena Geçen ay e devletten bakınca hesabım da 875 lira vardı fatura geldi yaptırıyım diye baktım para falan yok nasıl oldu anlamadım inşallah bu ay yatar 🌹
Bebekannesi2 aktifmaya eğer verdikleri sürede yatirmazsaniz geri dönüyormuş para bana öyle dediler hemen ödedim
Alya-Sena aktifmaya aynen banada oyle oldu odemeye gelince para gorunmedi gecen ay bence yatmadi ya bu deprem filanda uzerine geldi ya hersey karisti
manikeneko666 Geçen ay yatmıştı Şubat ayında yattı yani daha yatmayacak diye biliyorum çünkü tamamlandı yazıyor
aktifmaya Bebekannesi2 İlk yatırdıklarında para hesabımda duruyordu iki ay o yatan parayla ödemiştim bu sefer niye böyle oldu anlamadım
manikeneko666 aktifmaya dediğim gibi bence bu sefer süresi doldu , son kullanma tarihi oluyor o tarih geçmiştir ilk zamankinin tarihi daha uzundur belki ondandır benim de vardı 623 lira gibi bir tutardı bir ay kadar durdu bugün eşim ödeyecekti
eymeninannesi11_ aktifmaya ikinci yatan nasıl yattı başvuru mu yaptınız bana bi kez yattı ikinci için başvuru lar olmuyor mu
Domino Benim 11. Ayda yatmıştı 12.Ayda ödedim o parayla daha su an yatan para yok. Bana da tekrar yatar mi doğalgaz yardımı yoksa yeni başvuru mu yapmam lazim ?
manikeneko666 Alya-Sena @Domino kızlar bana Şubat ayında yattı Şubat’ın ikisi falandı ve şuan tamamlandi yazıyor son bulmuş galiba ikincisi
Alya-Sena manikeneko666 2.odemeyi mi aldin sen. kullanamadan nasil sonlandirdilar onu anlamadim ya ben. Haftaya belli olur bakalim
manikeneko666 Alya-Sena ben kullandım bugün , ikinci ödemeyi aldım tamamlandı yazıyor şuan Şubat’ta yattı ben ilke başvuru yapmamıştım ikinci Şubat’ta yattı
Alya-Sena manikeneko666 hee anladimm bendede tamamlandi yaziyor zatende neblm bi umut iste belki yatirirlarr
manikeneko666 Krnkrc artık mümkün değil sonlandı, 2022 de sosyal yardımdan başvuru oluyordu edevletten şuan başvurular sona erdi aynı şekilde yardımlarda canım.