Masallinaaaaa Egiskom Merhaba benim bebeğim 28 günlük şuan 10 günlük kilosuyla aynı yani hiç kilo almamış sütüm var ama doktor her öğünden sonra mamada ver dedi moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum
Egiskom Masallinaaaaa canım bende ilk 15 gün mama kullandım. Kilo almıyordu çünkü sonra yavaştan kilo alınca sadece meme verdim. Sende meme sonrası biraz mama takviye yap. Zaten alıştıkça emmeye mamayı almaz. Peki emebiliyor mu, 2 saatte bir emmesi lazım
Masallinaaaaa bal_cocuk Merhaba benim bebeğim 28 günlük şuan 10 günlük kilosuyla aynı yani hiç kilo almamış sütüm var ama doktor her öğünden sonra mamada ver dedi moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum
bal_cocuk Masallinaaaaa sürekli emzir alıstırma mamaya benim 3 gün sütüm gelmedi damla damla bebeğimde dil bagı vardı ilk 20 gün ememedi yine de sürekli meme verdim. Gögüslerim paramparca oldu yine de direndim meme verdim kalanı sagdım verdim. Doktor mama ver demisti. Doktoru değiştirdim.Simdi 2 aylık sükür sütümle doyuyor. Emdikce cogaldı mama verince emzirme sıklıgınız azalacak. Canını sıkma süt emdikce gelen bişey sen beslenmene dikkat et oturup masa da yiyemesende bi kavanazo doldur kuruyemişi kuru meyveyi yulaf al sütle ye var ya fıskırır sütün ne t söylüyorum
Aynurgcr Arkadaşların önerilerine katılıyorum takviye şeyler yardımcı oluyor. Aynı sorunu bende yaşadım. Kafana hiç takmamaya çalış. Bebeğim doyuyor gibi düşün ve sürekli emzir. Her istediğinde emzir. Ve bol su iç. Günde 3-4 lt olacak şekilde. Sakın aç kalma. Ve her fırsatta uyu. Sütünün arttığını hissedeceksin.
Ballisinsenn Tahaaaa benim bebegim 4 aylik bugun. Ve 2 aydir kuru fasulye yiyorum. Gazini guzelce alin. Bende sorun olmadi. Cocugunda gazini cikariyorum hemen. Cok guzel gidiyor
Ballisinsenn Tahaaaa en azindan bulgur yiyebilirsin rokayla. Hiip natal kullaniyorum. Bestlakin cok faydasini gormedim ben. En guzel yemeklerle sut yapmak. Cok gazli degilse bebegin azar azar ye. Nohut ve mercimek asiri gaz yapar uzak duruyprum hala bende
Asya021222 theazulla theazulla benım bebeğimde 3 aylık ilk zamanlar bırını emzırırken dıgerınden akıyodu ama 1 aydır üzüntü sınır stresten dolayı hıc gelmıyo günde 1 kez gece emzırebılıyorum onda da doymuyor zaten 1 saate uyanıyo geri mama veriyorum deneyın bı işe yararsa yazın lütfen Bnde alayım
Ayseee60 Ayşenur _ ordekciii hesabımda tarifim var reels de yapanlar çok menmun bende öyle bakabilirsiniz
EmrEren theazulla bizde 1 aylığız mama meme şeklinde ilerliyoruz sütüm az geliyor doyurmuyor sanırım sıcak suyun altında masajda yaptım emiyorda ama red etmeye başlayacak gibi sadece emzik olarak ağzında tutuyor süt arttırmaya çalışıyorum
theazulla EmrEren biz red yaşıyoruz canım şuan pes etmek istemiyorum gerçekten çok zor bir süreç bestlak damla ve sologen b12 vitaminini al keşke ben daha bebeğim beyni doğduğunda başlasaydım belki çoğalırdı. Sen meme reddi yaşamadan al kullan
SOY1986 Bende bestlak damla ve humana steel tee kullandım. Damlayı hala kullanıyorum. Bugün bile içtim. Sütüm azaldığı an içiyorum. Psikolojik olarak rahatlatıyor sütüm artıyor diye düşünüyorum
Myrsltn Milena17 bende her şeyi denedim beslenme danışmanı, damlalar, çaylar.. Sütü tek arttıran sağım yapmakmış keşke ilk günlerimde sağım yapsaymışım da artsaymış .. Her emzirme sonrası boş göğüs sağımı ve geceler power pump yöntemiyle sağım yapıyorum inşallah yardımcı olur size de
Hazaleceumut Ben bol bol su içip kahvaltıya tahin-pekmez, helva ekledim. Akşamları bulgur pilavı, ara öğünlerde ceviz yiyorum.
2cocuk_1anne_ Milena17 galactago damla 2. Aldım ben Aktardan anne çayı alıyorum içi küp şeker gibi bu ikisi süt yapıyor bana Çok su içiyorum çook Katı üzüm pekmezi de iyi süt yaptı bana Dereotu ile yeşil salata Tahin pekmezz Bestlak işe yaramadı bende İlk iki söylediğim ve bol su
tekbasimabakiyorum Tahaaaa bestlak damla, promalt icecek, tahin helvası, her gün sıcak duş, dereotu, üzüm hoşafı ve bol bol rezene. Bunları uyguluyorum yine de müthiş değil sütüm ama geliyor en azından. Kaynıyor yani. Inşallah sizde de işe yarar