Egiskom Milena17 canım öncelikle duş altında sıcak suyla masaj yap göğüslerine. Benik sütüm gelmiyordu duş aldığım gibi gelmişti. Bestlak damla öneren çok. Bol bol su iç. Tatlı falan ye. Aç kalma sakın. Bir de roka süt yapar diye duymuştum. Bebeğin kaç aylık. O emdikçe süt gelir. Süt sağma makinen varsa onla da çekebilirsin
asli45asya Milena17 bestlak damla ve humana still tee çay ikisi çok güzel arttırıyor bebeğim durmuyor güzel beslenemiyorum anca bu iki takviyeyle geliyor kuru börülce haşla salatasını falan yap annem bana yapıyordu ilk günlerde hemşiremde dedi börülce müthiş süt yapar diye kahvaltıda yumurta ye onun da besin değeri yüksek bebeğim 35 günlük benimde 🤗
theazulla Milena17 ben neler yaptıysam olmadı galiba biraz nasip işi mama ve meme şeklinde ilerledik bebeğim üç aylık şuan beni red ediyor en son kozum sologenin b12 vitamini herkes süt fışkırtıyor demiş aldım başladım bugün bakalım bunda da olmaZsa yapacak bişi yok mamadan devam
Arya22 Milena17 Herhalde benim kadar süt için cebelleşen olmamıştır 😔 Alkolsüz Biradan tut damlsından çayına kadar ve neler neler yedim yinede geleceği kadar geldi … Sanırım bu biraz meme yapısıyla alakalı . Siz emzirin yinede bırakmayın az da olsa Anne sütü alsın. Emdikçe azda olsa gelir sütünüz . Biz şuan 7.5 aylık olduk meme -mama şeklinde besleniyoruz arada da ufak ufak ek gıdalar veriyorum .
Masallinaaaaa Egiskom Merhaba benim bebeğim 28 günlük şuan 10 günlük kilosuyla aynı yani hiç kilo almamış sütüm var ama doktor her öğünden sonra mamada ver dedi moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum
Arya22 theazulla Uykusunda emiyorsa o şekilde emzirin benim de sütüm az 3 aylıkken meme reddi başladı baktım uyanıkken emmiyor bende uykusunda emziriyorum sonra mama veriyorum. Şuan uyanıkken bile meme alıyor uykuya geçiş için baya emiyor bırakmayın az da olsa emzirin .
Mrv-nil theazulla bende aynı şekilde 2 aylık meme mama gidiyoruz meme asla doyurmuyo 😭 solgarı bende denemek istiyorum işe yararsa bildirin lütfen
Asya021222 theazulla theazulla benım bebeğimde 3 aylık ilk zamanlar bırını emzırırken dıgerınden akıyodu ama 1 aydır üzüntü sınır stresten dolayı hıc gelmıyo günde 1 kez gece emzırebılıyorum onda da doymuyor zaten 1 saate uyanıyo geri mama veriyorum deneyın bı işe yararsa yazın lütfen Bnde alayım
EmrEren theazulla bizde 1 aylığız mama meme şeklinde ilerliyoruz sütüm az geliyor doyurmuyor sanırım sıcak suyun altında masajda yaptım emiyorda ama red etmeye başlayacak gibi sadece emzik olarak ağzında tutuyor süt arttırmaya çalışıyorum
EmrEren Arya22 uykuda benimde emiyor ama yutkunmuyor sadece yalancı emiyor emzik gibi yutkundugundan emin olun
Tahaaaa Bende aynı dertteyim 17 günlük daha geçen hafta sütüm akıyordu sonra üzüldüm bir akşam yemedim ertesi gün baktım süt yok incir yiyorum dereotu denedim su içiyorum aklıma geldikçe şimdi biraz gelmeye başladı ya da iki gündür ilk defa uyuyorum annem kucağında bekliyor beni arada uyandırıp emzir diyor 5-10 dk emiyor ben geri uyuyorum
tekbasimabakiyorum Tahaaaa bestlak damla, promalt icecek, tahin helvası, her gün sıcak duş, dereotu, üzüm hoşafı ve bol bol rezene. Bunları uyguluyorum yine de müthiş değil sütüm ama geliyor en azından. Kaynıyor yani. Inşallah sizde de işe yarar
bal_cocuk Milena17 canum anneler öncelikle kendinize bunu stres yapmamalısınız. Benim bebeğim 2 aylık 1 ayım acaba gaz yapar mı süt yapar mı gögsüm mü yumuş doymuyor mu düsünceleri ile geçti. Ama suan anladım ki normal beslenmenize dikkat edip bol su içip uykunuzu alırsanız sütü dert etmeyin gögsüm yumusak oluyor ama bebeğim çektiginde yine süt geliyor. Bol bol emzirin bebelerinizi her pozisyonda deneyin. İnanın suan kafam cok rahat ekstra takviye bisey de kullanmıyorum bazen kahvaltımı 2 de yapıyorum ama elime geçeni agzına atıyorum kuru yemiş kuru meyve. Eşimi işe ugurlarken hop 1 muz yiyorum geri yatıyorum mutfaha gittigim her seferinde asla agzım bos dönmüyorum 😂 gerçekten takmadıkca sütte oluyor
Egiskom bal_cocuk ay bende 2 gündür korktum. 5 aylık bebeğim sanki yetmiyor. Eskiden tişörtler ıslanırdı hep şimdi olmuyor. Birde eskiden bebek emsede sıkardım fışkırırdım artık bitiyor. Bebeğim az emince süt doluyor sanıyorum ki sızlıyor çünkü göğsüm. Ama yetmiyor gibi sanki. Sizin bilginiz varmı
Masallinaaaaa bal_cocuk Merhaba benim bebeğim 28 günlük şuan 10 günlük kilosuyla aynı yani hiç kilo almamış sütüm var ama doktor her öğünden sonra mamada ver dedi moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum
Asel-Simay Milena17 merhabalar ben süt artırıcı çay ve tablet kullanıyorum insgtramda gördüm aldım oneririm.birde tahin helvası ve incir çok süt yapıyor.birde pekmezli ayva kompostosu oneririm
Elvin-ecrin Milena17 benim sütüm 2 ay gelmedi ben iki ay gelmediğini görünce birz araştırdım doktoeuma sordum falan kuru kayısı , hurma , incir kurusu bunları bu şekilde yedim bide doktorum bunları kaynat demişti bi bardağa kaynar su koy içine bunlardan birini at artık sütüm geldi benim bebeğim doyuyor şükür
Ebeanneee Dilruba Demirezer’in maya tableti ve çayı denemelisiniz gerçekten çok iyiler instagram da denk gelmiştim faydasını çok iyi gördüm birde kesinlikle aç kalmayın 3 ana öğün 3 ara öğün yapmalısınız
bal_cocuk Egiskom süt terbiye oluyor birazda benimde öyle bomboş duruyor ama emdikce süt geliyor merak etmeyin doymayan bebek ne uyur ne huzurlu olur
Htc98 Milena17 kesinlikle dut kurusu ,hastanede sütüm gelmedi drlar süt arttırıcı Çay al dediler eczacıya sordu eşim dut kurusu kaynatıp içsin demiş ertesi sabah göğsüm sizlayarak uyandım hala da geliyor çok şükür
Ballisinsenn Milena17 roka ye. Bulgur pilavi. Kuru fasulye yesil fasulye. Hatta bugday corbasi yap kendine. Su ic bol bol. Not.: Yediklerin 12 saat sonra etki eder.
Masallinaaaaa Merhaba benim bebeğim 28 günlük şuan 10 günlük kilosuyla aynı yani hiç kilo almamış sütüm var ama doktor her öğünden sonra mamada ver dedi moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum
Ballisinsenn Masallinaaaaa ay canim neden moralin bozuk olabilir. Bir cocugum mamayla büyüdü sadece. Biride anne sutuyle. Hatta kendimce yetmedigini düşünüyorum. Arada sirada birer olcek veriyorum. Olabilir yani. Mamaylada buyuyebilir sutle de. Stres yapip sutunu kesme 🤩