Benim kızımda 1yasindan sonra aşırı derecede düşkün oldu bende seviyor emsin dedim karismadim şuan iki buçuk yaşında 1ay önce bıraktırdım bı anda attım hepsini çöpe 1hafta geceleri zor uyudu şimdi de soruyo hala ama ağlamıyor.Disleri bozulmaya başladı ve konuşmuyordu emzik ağzında olduğu için bıraktık rahatladık dişleri düzeldi konuşması ilerledi emin olun bırakmak en faydalusi emziğin ucunu kesin o zaman istemez