stillwasser acıkınca pek de âlâ yiyen bebek %90 ama bunu denemeden direk tv açmak basbayağı kolaya açmak. Akşam 6 da eve gidiyorum ve gece 12 ye kadar yani kızımı uyutup odasından çıkana kadar telefonu elime almıyorum, hatta mutfakta tezgah üstünde bırakıyorum, bakacagım bir şey olursa su içmeye gittiğimde 1 dk bakıp geri salona kızımın yanına dönüyorum. Telefon yüzyıl olmazsa olmaz falan bahane. Biz telefonun kölesi değiliz o bizim malımız. Ne kadar abartıyorsunuz bazı şeyleri