stillwasser öncelikle bizler elimizden telefonu düşüreceğiz zaten, kendimizi düzeltmeden nasıl çocuk yetiştirebiliriz? Kolay kolay aç kalmaz. Değerlerinde dengesizlik olmayan her bebek iyice acıktığı zaman önüne konan her şeyi gayette güzel yiyor. Tv tlf verip yedirmek işin bayağı kolayına kaçmak. Ayrıca çocuk ne yediğini bilmiyor, tadını almıyor, e ne anladım yemesinden