Polannem asker ve polisi kiyaslamadim ki jandarma ile polisi kiyasladim ve polis olduğunuza göre biliyorsunuz ki jandarma da polis gibi İçişleri bakanlığına bağlı. TSK değil 😊 polisler çok rahat çalışıyor yan gelip yatıyor demedim elbette zorluğu var kolay bir meslek değil. Ancak jandarma kadar sıkıntılı bölgelere girmiyorlar. Eşim iki haftadır görevde mesela operasyon bölgesinde orada jöh,piyade, jandarma var polis yok 😊 demek istediğim buydu. Risk bakımından zorluk bakiminda kıyas ettim.
Sizlerinde Allah yardımcısı olsun kolay bir meslek değil. Her işin bir zorluğu elbette var. 🌸