Selin94 çok sağolun.simdi kızım 13aylik oldu.uc aylıkken kızarmaya başladı ozelde bir doktora gotrdk bı krem verdi işe yaramadı bebe yağı sur dedi daha kötü oldu.tabi kızım artk kıpkırmızı ciğer gibi oldu göğüs bölgesi komple .neyse biz devlette cock dök.gittik o bizi alerjiye yonlendrdi oradaki doktor vücudu rahatlsn dye iki adet kortznlu iğne verdi dozu düşük tabi.evet rahatladı ama tekrar ckti tabi.o zamanki adı atopik falan.tabi yaz ayı kızım kızarık geziyo diyorm ki kış gelsn rahatlsn .kış geldi bu sefer de daha farklı hal oldu çok doktora gittim yok çozm bulamdlr hatta alerji doktoru mantar olblr ddi o ilacı da kullandk geçti tekrr ckti.kizim çok kasıyor kendini içim parcalanyo malesef tek yikayamiyorm.bes aylkkn alerji testi bile olduk HC brsey cikmadi.ozele de devlete de gidiyorum.ileride farklı bir doktora daha gidecgm.lutfen sizi yanls yonlendrmek istemem çok korkarım böyle şeylerden.ihmal etmeyin derim umarım sizn bebisiniz biran önce iyileşir 🙏🙏bir sürü krem de denedim,deterjan şampuan degstrdm yok malesef.belki de kizimn cildi çok hasss bilemiyorum.suan sadce kol ve bacakta brzck var .ama her yerni kasıyor kol bacak karn bilmiyorm artk ne yapacgm..çok geçmiş olsn