Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık vücudunda 1 haftadır pembemsi lekeler oluştu. Doktora Goturdum urederm hydro diye bir krem verdi onu 2 gündür sürüyorum lekeler kıpkırmızı oldu ve çoğaldı. Urederm in içini okudugumdada bebekler ve çocuklara kullanılmamalı yazmakta 😐napcagimi şaşırdım. Aranızda konu ile ilgili bilgisi olan varmı?