Benisahtesevme2 Kızlar yeni bir dolap duzme yoluna girmiş bulunmaktayım Allah muvaffak eylesin☺️ Etek elbise ve sonrasında dışlık olarak devam edeceğim ınsallah Bu siteden Alışveriş yapan arkadaşlarım var mı onerır mısınız ?
aktifmaya Benisahtesevme2 Moda selvim de güzel kıyafetler var hem uygun fiyatlı şuan kışlık sezon indirimi var bak istersen
deleted20517 Benisahtesevme2 feminen moda ve tofisada gayet uygun ürünleride güzel tavsiye ederim kendimde alisverislerimi ordan yapıyorum ☺️
Askimizinmeyveleri Benisahtesevme2 kuzu moda selvimin manken uzunluk ölçüleri hep 1,60 veya 1,65 bildiğim kadarıyla senin boyda 1,70 o yüzden oranın ölçüleri bizlik değil😀
Minico Benisahtesevme2 Şikayet yazınca o site hakkında olumsuz yorum gördüm araştırmadan almamak lazım
Metehan_Selcan Pazarium da var uygulamayı indir bak ben aldım gayet iyi kıyafetler var uygun da fiyat olarak 😊
Deletedmom_58 Askimizinmeyveleri o zaman gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirim 1.55 boy biri olarak 🤣🤣
Askimizinmeyveleri Benisahtesevme2 lc waikikiden bi elbise almış annem hah dedim güzel bi yıkadım çekti, çıktı yine bilek üstüne elbise ne anladım ben bu işten😂😂😂
Deletedmom_58 Benisahtesevme2 Oradan sipariş vermedim henüz ama güvenilir sayfaya benziyor. Sizden gelenler yazan öne çıkanlara bakarsan daha emin olursun canım Rabbim niyetini muvaffak eylesin 🥰
Askimizinmeyveleri Deletedmom_58 kız Allah iyiliğini versin valla çok sinirliydim sayende güldüm😂😂😂 Gönül rahatlığıyla yapabilirsin kuzum