Birberenannesi 2 yaş alın zaten çabuk küçülüyor en azından yazın giysin bari ayakabıda yağmurlukta hiç gerek yok bir tane uzun kolu önü fermuarlı kapşonu yeterli akşam bir yerlere giderken alırdım ben ayakabıda bilemedim çoçuğunuzun ayağına göre alın tablo var zaten benim oğlum biraz iri bir bebekti mesela 20 başladık yanlışım yoksa 😊