Birberenannesi yazlıkları 2 yaş alın bence, bebeğinizin yaşına aldanmayın. Yağmurluk olabilir ama en çok şişme yelek giydiriyordum daha iyi oluyor. Ayakkabılar standart değil, ayak tabanını ölçüp deneyip almakta fayda var. Diz kapağını örten yarım taytlardan alırsanız daha rahat edersiniz, düşe kalka yürüyorlar malum düşünce dizleri acımaz.