Kızlar bebeğim 8.5 aylık son bir aydır egzama başladı ve çok kötü kaşınıyor cildiyeye gittiğimizde kortizonlu bi krem verdi geçti sonrasında da sürekli bioderma atoderm kullandım iyiydi birkaç gündür yine azdı egzamalar ve başka yerlerine de sıçradı . Sorum şu ki dün biriyle tanıştım onun da bebeğinde egzama varmış bana dediğine göre deniz suyu çok iyi gelmiş ve hacamat yaptırmış ondan sonra da geçmiş. Bebeklere böyle bi yöntem yapılması doğru mu aranızda yaptıran var mı merak ediyorum