Yavuzselim38 yabı sut alana kadar mamayla devam edın bence bende de aynı durum vardı 2 memeyı 2 ser kez emzırırdım ıyuce cıldırınca 30 60 duruma gore mama verırdım.. O sekılde kılo alımı gayry guzeldı sakınlesınce kalan sutu mutlaka sagar sonra verırdım.. Sut arttırma ıcın sagma teknıgı var onu deneyebilirsin bırde brstlak yada solgar ben bestlak kullandım ılk haftalarda mıktar artmasa da sut yogundu sonraları arttı da mutlaka emzırme aonrası sagarsan zamanla artar sütün son 2 ay kalmıs ek gıdaya gecınce yıgurt vs ıle ıdare edrrsın ama yıne 1 yasına kadar anne sutu yada mama frvam etmek lazım