ikos58 Ozlemaydin ben daha farklı yapmıstım. Pılav et sarma sıgara boregı baklava ayran. Oncesınde okuma bıtınce de lokumla serbet vermıstım
Hatice3 Ozlemaydin canım ben hiç bu tür şeylere girmedim yemek vericem pasta yaptırıcam birde hediyelikler tamam 👍🏻 çünkü çok kişi var bu aparatifler az gelir birde uğraştırır diye düşünüyorum
Ercanekininannesi Benim lokma döktürcem diye adağım vardı mevlüd günü kapı önünde döktürcem hem misafirlere vericem hem sokakta dağıttırcam. Yanınada tulumba tatlısı yaptırcam zaten 40kişi fln olur diye tahmin ediliyorz
Benbetus Tulumba tatlısını eleyip, ( çünkü zaten psta var toplar var kek var birsürü tatlı var) onun yerine dediğim gibi salatalar daha dengeli yapar menünüzü.. kolay gelsin şimdiden 🤗