alinmavi bizde de öpen seven çok olur ama iş bende bitiyor. Korumak tatlı dille anlatmak ...Kültürden ziyade adettir bizim ailemizde, ve herkes sohbet zamanını kuran zamanını bilir . ,mesela sünnet mevlid yemeğini tüm karakola yaptırdım örnek veriyorum eğlencesini salonda yaptım , senin dediğine çıkıyor .İkisini ayırt edebilmek önemli .ayrıca kimse agZını açıp tek laf edemez aaa mevlit yapmadı aaa bişe yapmadı aa hazır pasta almış diye .hı şuda var düşüncen güzel herkes herseyin yerini bilmeli