Mucizemle_1 Braun bilmiyorum ama oğlum 17 aylık şu an ve yaklaşık 1 haftadır hasta burnu aşırı doluyor bende baby-vac kullanıyorum o kadar güzel çekiyor ki çocuk kendi tutuyor burnuna ne kadar rahatlatıyorsa artık ilk dogdugunda baby plusin manuel aspiratörünü kullandım ama yok baby-vac çok başka