Mucizemle_1 ben hamileyken baby-vac almıştım. kullanmaya korkmuştuk. bebeğim doğduğundan beri hep tıkalı. her gün serum fizyolojik ile temizleyip üzerine otri bebe ile çektik. ama benim nefesim hiç yetmiyor onu çekmeye hep eşim yaptı. 8 ay böyle yaptık. sonra bi baby vac ı deneyelim artık dedik çok çok güzelmiş. ne varsa çekiyor. süpürgeye bağlanarak yapıldığı için biz korkmuştuk ama zaten süpürgenin gücünü azaltarak çekiyor, korkulacak bir şey yok yani. yorumları çok iyi olduğu için almıştım gerçekten çok iyiymiş, temizliği de çok kolay. diğerinde sürekli uç alıyordum. Bi araştırın isterseniz.