P2044 biz de var. Arabalardan hiç anlamam öyle bir özellik söyleyemem ama dış görünüşü güzel, içi de geniş ve konforlu, bagajıda çok geniş. Benim hoşuma gidiyor seviyorum. Eşim işi gereği arabalarla çok ilgili o gayet memnun bir bildiği vardır diye düşünüyorum ☺️