Emnedmr Papatya14 benimkide uyuyor ben uyuyamıyorum ya bazen geceleri deli gibi uykum olmasina rağmen yatamiyorum
mavikelebek4 Papatya14 bizde de aynı durum saatler alt üst oldu gece uykusu olsun gündüz uykusu olsun napıcam bilmiyorum uyanıp geri uyumuyor önceden uyanır emer uyurdu şimdi beşik içinde gözleri açık hareket edip duruyor 😞😞😒 (4 ay 2 günlük bu arada )
Papatya14 Ayy kızlar hepimiz ayniymisiz ne yapalım evlat işte çok seviyoruz ama bı an sinir de geliyo gerçekten çok zor