kuzeyinannesi2023 ya bende emziriyorum ama normalde uyku sorunu olan bir bebeğim var uyumuyor o yüzden gündüzleri hep yapisik bana onu öglen yatirinca ancak biseyler yiyebiliyorum baktim hep boyle aksam da erken yemek yemeye başladim ertesi gun 1 e kadar anca yiyorum otomatik oruç tutmuş oldum zorlanmiyorum canim telasindan bisey pek istemiyor ama yedim mi sağlam yiyorum onu kıssam vericem daha fazla şükür sütümude etkilemiyor ek gidaya başladik oda rahatlatti beni