tineanigra 3yasakadarsifirekran kurutma makinesi aldım hususi ama yine yetişmiyor 😂 siyah candır ya cidden hayat kurtarıyor
Arenimo 3yasakadarsifirekran Amin cümlemizinkini Allah bağışlasın🌼 evet çok zevkli ama kızçelere de özeniyorum onlar da tatlış oluyorlar erkekler minik adam😍
3yasakadarsifirekran Arenimo Evet kızlara da çok hoş kıyafetler var 😍 İnşallah bizim de kızımız olur seni bilmem ama ben isterim olmasını 😏
Arenimo 3yasakadarsifirekran kendine özenip çocuğuna özenmeyen insanı hiç anlamıyorum ya insan önce yavrusuna özenir🤨
3yasakadarsifirekran Arenimo Evet ya bende dışarda görüyorum kadın iki dirhem bir çekirdek giyinmiş ama kızı saçları yolunmuş gibi kıyafet desen atleti dışarı çıkmış falan sinir oluyorum
Deletedmom_58 Bhr28 benim de kızım var 14 aylık henüz bisey anlamasa da 3 yaşına gelince biz de öyle olacaz heralde . Zishubu sayfasını takip ediyorum onun da kızı var geçen gün siyah pantolon üzerine pudra rengi bir etek giymişti 🤣🤣
Deletedmom_58 Arenimo 🤣🤣hayırlısı. Eflin sakin olduğu zamanlar bi acaba bidaha mı olsa diyorum ama ne zaman huysuz oluyo o zaman tamamen uzaklaşıyorum o düşünceden 🤣🤣 Sanırım daha kardeş istemiyo ahaha
Arenimo Deletedmom_58 Ya valla bizimki bu ara tam bir 3 yaş sendromuna girdi bir inat bir inat ki sorma. Kızınca sanane banane sus kelimelerini ezberledi artık😆 yok anam daha o düşünceye giremiyorum ben de🙈
Arenimo Deletedmom_68 kız ben seni tanımadım ya Allah iyiliğini😆 Bizim SimgeTuna gitmiş yapman etmen yabancıya yazıyoruz sanıyoruz yaaaw😆 valla canım gözüm yemiyor daha ya oğluma kardeş istiyorum da daha az daha büyüsün nasip🙈
Deletedmom_68 Arenimo ben de alışamadım bildirim geldi hani yorum nerde diye bakıyorum dgshdj nasip doğru diyosun Allah isteyene versin bana bir tanesi yetti🤣
thecamellia 3yasakadarsifirekran evin içinde değil ama dışarıya çıkarken dikkat etmeye çalışıyorum biz nasıl özeniyorsak kendimize çocuğumuzada öyle özenmeliyiz
Deletedmom_58 Arenimo bak hele yakışıklıya neler de söylermiş 🤣🤣 Hayırlısı canım. Rabbim elbet vereceği zamanı biliyordur. Ahlaklı güzel bir şekilde yetiştirelim de inşallah önemli olan o 🥰
Arenimo Deletedmom_68 hahaha gözün alışır umarım😆 ya valla ben istiyorum da bakalım daha değil belki bir gün bir cesaret gelir😅 hakkımızda hayırlısı inşallah🤲🌼
Arenimo 3yasakadarsifirekran Evet evet ben de bir de kızım olsun istiyorum tabi hayırlısı Allah bilir. Senin oğluşun daha küçük dimi? 🥰