littlemermaid22 ya ben de 5 günlük iken doktor tavsiyesi ile başladım forbiom ve Nurse Harvey ’s . Bitince ikisinin de yenisini almana gerek yok dedi. Bittiginden beri bebeğim kendisi kakasını yapamadi. Ben o damlalarin yokluguna bagladim bu durumu. Bugün kaka yapmayali 7 gün olunca, yine doktorumuza danisarak biogaia aldik, ama gaz damlasina gerek yok dedi gazi olmuyor diye. Biogaia sonrası hemen kakasını yapti ama simdi de gaz olursa diye korkuyorum. Bu geceyi sağ salim atlatırız inşallah. Cevabınız için teşekkür ederim 🙏