gzmklyy valla seni o kadar iyi anlıyorum ki ben de bu hafta başladım bebeğim 6 aylık oldu doktora dedim ki hocam bir ay sonra işe başlıycam bebeğim biberon tutmuyor ek gıdaya başlayabilir miyim doktor izin vermedi çünkü kilo alımı iyi diye kaşıkla versinler dedi ben 5 ay 10 günlükken başladım inan tadımlar falan 20 günü buluyor yoğurt falan mecbur 3 gün vermelisin üst üste tadım yaptırırsan neyin dokunduğunu anlayamazsın seni çok iyi anlıyorum ama bebeğin çok küçük mama yiyenlere bile en erken 4,5 aylıkken başlanıyor o da meyvelerin suyuyla falan Allah yardımcın olsun sana tek tavsiyem ya sütünü sağ kaşıkla falan versinler ya da mama yesin ek gıda için çok erken öğün yapamaz