ikierkekannesiii 12 ay 27 günlük
Bakkal amca şarkısını çok seviyor
Babıkkı diyor 🤣
Pis çiş kalk dur bak meme baba anne teeyyyzee diyor yani bizim soylediklerimizi tekrar ediyor onun haricinde Kızımın adı Asel Bala biz Asel bala dediğimiz de o da bal diyor 🤣daha birşeyler söylemeye çalışıyor ama ne olduğu belli değil 🤣🤣