ikierkekannesiii Ay kızlar hepinize ayrı cevap yazamadım Hepinizin ki komik vallaha eltimle gülmekten patladık 😂😂
Sessiz_oyuncu ikierkekannesiii kesene bereket - kesemet melemet Dindan imandan çıkarma - deli dimanından çıkarma 😅 benm kızım 3 yaşındayken hatırlamadığı için byle söylüyordu 😁
Ysmnnnn4689 ikierkekannesiii ay çok komik bizimki pekkonusmuyor öyle eltimin kızına addiii diyi sadece
kitapkurdubebeninanasi ikierkekannesiii Bottabaaaaalll-Hoşçakal Kipak-kitap Tilot-limon Mamiiiii-mavi Cecil-yeşil Teyeton-telefon Yuşey-ruşeym🥰 26 aylık
Gizemlibirisi ikierkekannesiii kızım bir gün sutyenimi aldı geldi anne bak em kutusu dedi😁😁 birde ıslak mendile ismakdil diyo😁😁
Tuba_engn ikierkekannesiii 25 aylık, genel olarak kelime söyleyişlerimiz güzel ama komik olan. Seslendiğinde önce Annem ya da babam Annesi ya da babası der. Ama dışarıda Annesi pupa Babası endin diye bağırarak seslenir. 🤣 Kendine sas ege(Yağız Ege)
ozge28 manikeneko666 benim oğlum öyle diyor ingilizcesini öğrenmiş gördüğü her yerde fayırtırak diye dolaşıyor 😃😃
FmBetull ikierkekannesiii Aslında uydurma kelimesi var ama son zamanlarda iyyeennç diyor beğenmediği şeylere 23 aylık olacak😬
AlinaEmreHan1 hoşgeldin demeyi öğrenemedi tam, boşgeldin diyor hala , 3 yaşında 😄 Tudundu- turuncu Cips - dıps Telefona topoli diyordu , şimdi normal söylüyor 😁
Aylaayla ikierkekannesiii suya futi diyor,ablasının adı yapmur ona gaggu diyor,ayıya ammu diyor her kelimesi değişik çöp arabasına da ti diyor ne alakaysa herbiride alakasız ama neyseki anlıyorum dilinden
Duyulurum ikierkekannesiii resmen yeni sözlük oluşturmuş 😄 oğlum kırmızıya “büğbü” diyor. uğur böceğinden türetti ♥️ Sarıya da nini diyor. O da güneşten (niniş) geliyor 🙃 Tabi çokça uyduruk kelimesi var, çoğu zaman bir tek ben anlıyorum