Oğlum 6 yasındaydı anaokuluna gidiyordu o kadar gerilmiştim adet olmadım daha diye 1 ay onceside korona olmustum heralde ondan dedim ilk. 1 gün geçti 2 gün geçti test yaptım hamileyim:) inanın o kadar cok istemiyordum ki sizin gibi. Ağla ağla isyan değildi amacım ama asla hazır değildim. Oğlum kolik ve gazlı bir bebekti cunku. 3 ay 20 gün once doğum yaptım kız bebeğim oldu :) inanın ilk cocugum nasıl fenaysa bu bi o kadar uslu. Rabbim yardım ediyor korkmayın. Sükredin. ZTen kalp atısını duyduğunuz an yelkenler suya iniyor :) doğuma kadar aynı korkuyu yaşadım. Rabbim sizin yardımcınız olsun ilk cocugunuz un yaşı kucukmuş ama doğuma kadar dÜzene girer insallah.