Bssraa2 Anneyimanne0 şuan 2.aydayız 3 e yeni girdik biz de mi atak geçiriyoruz sürekli uyumama hali uykuya direnme hali var meme istiyor sürekli bunlar atak belirtisimi acaba
Anneyimanne0 Bssraa2 evet sürekli ağlar kucaktan inmez bıraktığın an yırtınır sürekli gazını tutar sancılanır
Deletedmom_875 Benimki de öyle yaptığında diş çıkarmıştı. Dun yine aynısını yaptı muhtemelen yine diş sıkıntımız var