[silindi] ben doğduğu günden beri akşam 7de uyuttum akşam uyku saati kesinlikle belirlenmiş olması lazım ki alışıyor ve o şekilde devam ediyor şuan biraz büyüdüğü için 8 de yatıyor ama 7de uyuduğu da oluyor. Gündüz 3-4 uyku yapıyordu çünkü daha küçükken kısa uyuyorlar yarım saat bir saat arası büyüdükçe uzuyor bir buçuk iki saat uyuyor iki uyku yapması yeterli oluyor.
Siz şimdiden akşam uyku saatini belirleyin 7de yatırın akşam uykusuna uyanırsa kesinlikle kucağınıza alıp odadan çıkarmayın tekrar emzirin yada mama verip tekrar yatırın ki uykuya devam etmesi gerektiğini bilip öyle alışsın. İlerleyen zamanlarda uyku eğitimi vermek saatini rutine bindirmek inanın çok daha zor olur.
Ben sabah 6yi 7-8e çekmeye çalışıyorum ama ona öyle alıştı ki alarm gibi o saatte uyanıyor 😊