Meryy61 merhaba ben bütün damlaları kullandım bebeğim 42 günlük metsil,zınco,bio gaia, en son sub simplex aldım memenunum Buda olmasaydı nurse alacaktım sub öneririm ben saat 16:00 da 6 damla veriyorum yetiyor. Sabah çok sancısı olursa 2 damla veriyorum saat 11 gibi doktorunuzla miktarını görüşün derim Allah yardımcımız olsun🤲🏻