Seydaaa5 bizimki 5 aylıkken başlamıştı 2 ay boyunca ne olduğunu anlamaya çalıştık en sonunda acile götürdük ve orda bebek mastürbasyonu demişlerdi şuan 2.5 yaşında sadece uyurken arada bir yapıyor uyuturken değil gece uyurken yapıyo yada hasta olduğu zamanlar uyuyamıyo heralde kendisini rahatlatmaya çalışıyo 2 yaşındayken bezini bıraktırdım bezi bıraktıktan beri bu şekilde yapıyo 7 aylık zamanlarında aşırı derecede yapıyodu her fırsatta psikolojimi bozmuştum resmen o sebepten