Başlığı gördüğüm an ağlayasım geldi çok çektim o kadar çok çektim ki çözüm bulamadım o derece kendi haline bırakmanız gerekiyor biliyorum zor bişey ana yapma etme deyip engellemek daha büyük bir problem bizim hikayemiz alerjiden dolayı kaşınması ve 4 doktora götürmeme rağmen anlamamaları oldu kendini kaşıyamadığı için bezine sürtünüp rahatlıyormuş yavrum çok geç fark ettik bi doktor saywsinde mantardan kurtulduk ama bebeğim masturbasyonu keşfetti ve o şekilde rahatlıyordu yürümeye başlayınca bıraktı sayılır unuttu p hareketi yapmayı ama uykusu geldiği zaman devamlı yerde kıçı ileri geri oynatır kaşır kendini uykusunun geldiğini anlarım ama daha öncesi aman allahım devamlı kaşınıyor yere yatıp çıldırıyordum bütün gün yatana kadar düşünün her fırsatta 🥺🥺