edabolukbasi bende elektrikli törpü de vardı tırnak makası da vardı türpüyü eşim kullanabiliyordu ben beceremedim eşim de yoktu çocuğun tırnağını makas ile keseyim dedim 5 dakikaya yakın kanadı tampon yapmama rağmen o ağlıyor ben ağlıyorum falan makasa tövbe ettim. Törpüyü hala beceremiyorum o yüzden eşim törpülüyor tırnakları ama makas pişmanlıktır