edabolukbasi ben kısa bir süre önce aldım ama hiç memnun kalmadım. Çünkü bebeğin sabit durması gerekiyo yoksa makine tırnak dışında bir yere degiyo ve duraksıyor. Ee benim çocuğum sabit kalsa ben onun tırnağını zaten makasla keserdim. Tabiki herkesin bebeği bir olmaz benim kızım o an birsey yapıldığının farkında o yüzden de asla durmuyor 6 aylık. Şuan tırnakları uzadı yeniden tırnak makası ile şansimi deneyecegim.