Cicegiburnundaanne bana bebeğim için baya hediye gelmişti ama fiş yoktu bazıları da geleli baya olmuştu hepsini toplu götürdüm hatta hediye kartına aktarım yaptılar parayı onun da beş sene kullanma zamanı varmış çok iyi oldu. Şimdi bir şeye ihtiyacım yoktu beş sene boyunca parça parça bile kullanabilirmişim. Bir de eğer değişim kartı varsa onu götürmenizi tavsiye ediyorum indirime giren ürün barkodundan okuyunca indirimli fiyattan değişim oluyor ama hediye fişindeki barkod bazen daha pahalıya alındığı için onu okutunca alınan fiyattan değişim oluyor.. biraz uzun oldu umarım anlaşılmıştır ☺️