Cicegiburnundaanne ben lcwaikiki de yonetıcıyım :) genelde fıssız degısım ve iade olmuyor fısınız varsa bir sene sonra bile degısebılırız sure sıkıntısı yok bızde. Ama fıs yoksa degısım yapamıyoruz genelde Ama cogu zaman yardımcı olmak adına giyilmedıyse ve herhangi bı yerinde bısey yoksa degıstıredebılıyoruz