Adasu18ruzgar18 Derinsuveannesii ikizler 4,5 aylıklar oğlum ay başında 7.800 dü sma kullanıyodum , kızım 5.850 di ama kızım da kusma vardı ar mama kullandım şimdi similac 1 e geçtim kızımda kusma yapmadı oğlumada kullanmaya başladım
Derinsuveannesii Adasu18ruzgar18 inşallah bir sıkıntı yaşamazsınız canim similacda kusma olmuyor bizde
Keremsmother Derinsuveannesii merhaba deri testini devlette mi yaptırdınız özelde mi ? demek ki bebeğin genel durumu önemli diyete başlayıp başlamamakta doktorlarında bir bildiği vardır herhalde
Asrinbaby Seval bence hipp combiotic en iyisi doktoruma söyledim başka mama önerir mısınız diye hipp e devam et dedi. Humana da katkı çok fazla araştırın iyice.
Derinsuveannesii Deletedmom006 bir aylıkken 60 CC veriyordum her bir saatte falan iki aylıkken 60 90 arası değişiyordu şimdide 120 bazen 60 içiyor ama her bir saate kesin veriyorum çok nadir iki saatte üç saatte bir içiyor
Hvvhzl Seval Aptamil Conformil öneriyorum. Hem kaka için hem de gaz için süper mama. Bi süre kullandık bıraktık. Bırakınca eskiye de dönmedik
Seval Salih0544 kusma sorunu oluyor mu peki ? Biz kullandığımızdan beri çok kusuyur acaba yaramıyor mu
nesparlar Seval valla ben aptamil, sma, hipp ne varsa kullandım bu üçüde deli gibi gaz yapıyor farkı yok birbirlerinden. Şimdi bebelac a geçtim artık inş bunda sorun yaşamayız