Seval bende hipp combiotic kullanıyorum. Şuanda 2 numarasına gectik . Bende emziriyorum yetmediğini düşündüğümde mama veriyorum. Bizdede kaka problemi oldu ama 2 numaraya geçtikten sonra düzeldi. Maflor kullanabilirsiniz mamasına damlatarak. Faydasını gordum.