Renasyunus Zeynepaseliinannesii ben dört aydır BİM’inkini kullanıyorum çok da memnunum asla sızdırmıyor pişik yapmadı diğer bütün markaları kullandım ama hiç biri böylesine iyi değildi
Mercosey Zeynepaseliinannesii molfix de güzel. Ve Migros’ta ikincisi 60% indirimli kampanya var şu an çok uyguna geliyor
saclarinayildizdusmus Zeynepaseliinannesii bimin beziyle dene cnm ince yapılı olduğu için sarıyor bilin bezi bir beden büyük olarak dene ancak deneyerek anlarsn
Armoni Zeynepaseliinannesii ben kullandım ama begenmedim sert yanları hatalı hep beli hep çizgi çizgi oldu bebegimin sertliğinden bir de kaka göstergesi var cis yok. Baby turco sldım şimdi bakalım
gamzes-26 Sleepy extra kullanıyorduk ev taşıyorduk farketmedik bezin bittiğini 1 2 gün idare edelim diye bimden aldım bi sıkıntı yaşamadık 2 aydır kullanıyoruz kizım 18 aylık sadece gösterge yok birde Sleepy 6 numara alırken bimin bezini 5 alıyorum
ruveydaensar Zeynepaseliinannesii ben de merak ediyorum sizdirmayan bez var mı ? Kızım iki üç günde bir kaka yapıyor. Yaptığı zaman da üç günlük kakayi tek seferde yapıyor sanki yani hangi bez olsa dayanamaz . Kabız mi oluyor anlamıyorum da .
Zeynepaseliinannesii ruveydaensar kabız olsa sanırım sovı kaka yapmıyorlar katı oluyor gunde bı cay kasıgı organık zeytın yagı verebılırsın hıc bı sakıncası yok
Yuses Zeynepaseliinannesii ben kullanıyorum ve memnunum taşma yaptığı zaman numarasını değiştirip 1 büyük bedene geçtik durdu, pişik yapmadı güzel aksine bize de slepyy pişik yaptı ondan nim bezine geçtin.
ruveydaensar Zeynepaseliinannesii sıvı yapıyor kakasını yaptığı zaman . Zeytinyağı da verdiğim zamanlar oldu bı hafta boyunca denedim ama hiç ise yaramıyor. Beslenmesi mi az acaba ondan mı 🥲
Zeynepaseliinannesii ruveydaensar yok beslenmeyla alakası yok doktora gıturduk bızımkıde yapmıyordu hıv beslenme ıle ılgılı bısey demedı sadece anne sutu alan 10 gun yapmaması normal ve mama alam cocukta 5 gun normalmıs poposuna zeytun yagı kulak cubugunun 1cm gırecek sekılde koymalıymıssınız doktor oyle demıstı ben yaptım ettı kakasını oyle bıde gliseri fıtıl vermıstı ama cokta alısturmayın fıtıle
incitanem3 Zeynepaseliinannesii çok sızdırıyor sabah bir kalkıyor cocik yatak kiyafetler bok çiş içinde
seizetheday Zeynepaseliinannesii ilk doğduğunda bizde kullandık 1 ay kadar sızma yapmadı ama ben sık değiştiriyorum altını belki o yüzden de olabilir biz iz yapıyor diye değiştirdik
cinar_annesi3434 Zeynepaseliinannesii bende kullandım 2 aylik bebeğime hic memnun kalmadim sürekli sızdırıyordu oyuzden tavsiye etmem
Ugurluyolum Zeynepaseliinannesii sızdırma olayını bende yaşadım baby turco da Bi ara Sleppy kullandım 3 gün çok fena pişik oldu molfix kullanıyorum çok çok memnunum