Zeynepaseliinannesii her bebeğin vücut şekline uygun bebek bezi farklı olabiliyor. Denemek lazım öğrenmek için. Pişik, sızdırma bunlar hep bebeğe özel durumlar. Yani şöyle düşünün herhangi bir marka her bebekte pişik ya da sızdırma yapıyorsa o markayı kimse kullanamaz ve piyasadan silinir. O marka varsa demek ki memnun kalanları da vardır. Mesela ben çok bez değiştirdim oğlum hiç bezden dolayı pişik olmadı ama ıslak mendil konusunda çok seçici bir poposu var :)