nazliicank Cemre_-53 ben e bebekten almıstım 6 ay once ama orda kalmamış olabilir. Trendyol hepsi buradadan da bakabilirsiniz. Ağlayınca ekranı otomatık acılıyor, kamerayı ıstedıgınız gıbı sag sol yukarı asagı oynatabiliyorsunuz.
Cemre_-53 AylakMatmazel welwell markasını e bebekden bnde aldım ama iade etmek zorunda kaldım kurulum olmadı bir türlü 🙄
AylakMatmazel Cemre_-53 bilemiyorum ki cihazda mı bir sorun vardı acaba? Ben hiçbir sorun yaşamadım. Tek dezavantajı 3 4 saatte bir şarj etmem gerekiyor ama ben gün içinde hiç kapatıyorum.
Cemre_-53 Mira- teldeki netten kurulm olanlardan bakiorum ya bnde e bebekden welwell olandan aldım ama iade etmek zorunda kaldım kurulum olmadi bir türlü wifi olan bir yerde bile bağlanmadı 🙄
kxbxx Cemre_-53 geçen sene e bebek satışı vardı ordan almıştım e bebekte o model artık bulunmuyor bu sene trendyoldan aldım Motorola 36XL olarak arayabilirsiniz
Cemre_-53 Azli telden nete bağlanıp kurulum olmadı bnde wifi YK cnku ama wifi olan yerde de kurulum yapmaya çalıştım olmadı iade ettim malsef
Mervetugrul Cemre_-53 biz trendyoldan Vothoon diye bir markadan kamera aldık. 2 aydır kullanıyorum çok memnunum. F/P ürünü. Bebeğimi sürekli izliyorum iş yaparken, başka odadayken. Ayrıca wifi ye ihtiyaçta yok. Kendi kamera ekranı var. [https://ty.gl/pxdrfzx0f9] fakat bitmiş görünüyor… isterseniz başka siteden araştırın. :)