Hastane aşırı problem acil şekilde giderek devlette doğum yapan biri olarak söylüyorum. Bebeğimi götürecek doktor dahi yok onu geçtim hamilelikte çektiğim sıkıntıyı anlatamam hastanede randevu alınmıyor. Hersey sıkıntı sağlık yönünden burda zaten sosyal olarakta berbat tek yapabileceğin arkadaş edinip ev oturması o kadar başka yapabileceğin hiçbir şey yok