deniz_s daha once post acmistim aslinda ama agriyla ilgili cok duyamadim rica etsem bilgisi olan paylasabilir mi ? lojman,kres ve ozellikle hastane hakkinda
Ess92 deniz_s ağrı kaç yıl bilmiyorum ama ben 3 yıl Kars’ta yaşadım karsın süresi 4 yıl ağrıdansa kars daha iyidir diyebilirim
minikurabiyeninannesi deniz_s ağrılıyım ben pek detayını bilmiyorum ama genelde akrabalarımdan duyduğum kadarıyla sıkıntı yaşanıyor. Mesela hastane olarak acil bir şey olduğunda genelde Erzurum’a sevk ediliyorlar birden fazla şahit oldum bu duruma :( kreş konusunda ve lojman konusunda bir fikrim yok.
incitomm deniz_s agrida sosyal hayat sıfır denecek kadar az ama insanı iyidir 🤩gelen gitmiyor o garanti polisler askerler için rahat yer tsk lojmanı arkadaşım yasiyordu eski ama polis lojmanları güzel öğrencilerimiz varrdi biliyorum hastane özel bı tane var oda vasat 🤣 ama kreş var o konuda memnun kalırsınız 👏iyi komşuluk ve ortam yaparsınız AVM seviyorsanız Bulamazsınız yok çünkü bildiklerimi yazdım 🤣 merkez için ilçelere birşey diyemem
deniz_s Divayorgun yok biz bursadayiz tercih donemi geldiginde yazmayi dusunuyoruz ilce veya merkez neresi gelir bilemiyorum da
Divayorgun deniz_s biz ağrıdayız. 3 yıla düşmesi iyi oldu ben hiç beğenmiyorum ya. Gerçi merkez güzel parkları falan var baya kreşleride var. Doğubayazıttayız biz
deniz_s Ess92 agri 3 sene +1 daha yapinca ikinci sark yapiliyo diye dusunduk de ondan 4 senelik yer icin +2 konuyor sanirim
deniz_s Divayorgun hastane ve lojmanlar nasıl peki artik neresi cikarsa kismet bizim icin onemli olan 3 unsur var sadece
Divayorgun deniz_s doğubeyazıtta merkezdeki lojman eski baya. Biraz dışarda merkeze uzak var o yeni. Hastahane var burda memnun olanda var olmayanda. Iğdıra gidiyor herkes genelde orada özel hastahane var yakın buraya
deniz_s Divayorgun yaa sikintili yani biraz zaten o yuzden de senesi dusuk anlasilan bakalim hakkimizda hayirlisi olsun cok sagolun ☺️
mrvunal13 deniz_s bizde Şırnak yazıcaz ama İstanbul dan belki gönderim olmaz da diyorlarmış depremden dolayı
deniz_s mrvunal13 siz hangi dönemsiniz bence gondermeme gibi bi durum olmaz su an ya sanmiyorum cunku deprem illerinden polisler tayin istiyor oralara gidecekler de lazim e diger dogu illeri de var donecekler var kismet yine de
deniz_s minikurabiyeninannesi yaa hastane cidden cok onemli o zaman biz yazmayalim ya kucuk cocukla zor 🥲