_The_ANA_ 🙃 maşallah. Benim oğlum da uzun zamandır çok soruyor, aynı şeyleri tekrar tekrar soruyor. Önceden en azından sadece sorardı Şimdi 30 aylık, soru sormadigi anlarda cevapları tekrarlıyor. Mesela sevdiği bir şeyi yerken dondurma yiyorum babam aldı çok beğendim annem de yedi babam da yeni başka kimse yemedi bunları otomatiğe alınmış gibi tekrar tekrar susmadan söylüyor, dondurma eriyip gidiyor o tekrara devam ediyor. Oyuncaklara oynarken de onu kimin aldığını, onun özelliklerini sayıyor da sayıyor