_The_ANA_ Oğlum da haftaya 17 aylık olacak, sürekli matının üstündeki hayvanları gösterip soruyor, ya da ne bileyim oyuncaklarını gösterip soruyor. Renklerin isimlerini söylemeye çalışıyor, renkli topları var onları gösterip renk isimlerini söyletiyor bize.
Parka gidince yerdeki dalları topluyor, dallarla parktaki aletleri gösterip onları için ıııh ıııh diye soruyor. Parkta sürekli elinde ağaç dali ile dolaştıp etrafı dürtüyor. 😂 Diğer çocuklar salıncakta falan sallanırken bizimki elinde dalla fır dönüyor.
Çocukların farklı oyun şemaları varmış, kimisi bultak, puzzle yaparak öğrenip beynini geliştiriyormuş kimisi böyle daha farklı aktivitelerle. Benim de kafamı kurcaladı daha yeni araştırdım konuyu.